tisdag 28 januari 2014

Naglar och VAB igen..


Helgens naglar med snöflingor och "vitt" glitter på topparna.


Update: Jag tycker det går bättre och bättre med naglarna, men det är fortfarande svårt att ens försöka sig på några konstverk :P (Snöflingorna är färdiga stickers som jag klistrat på mellan lager av gellack, inget handmålat alltså.) Men övning ger färdighet.. så min mamma, syster och systerdotter får står ut med min övning dom också ;) 
Det är verkligen jättekul att fixa med naglar, och jag känner mig mycket finare bara naglarna ser bra ut. Och inte en enda av min annars så sköra naglar har gått av på över en månad nu, heja heja!



...

Idag är jag hemma igen och vabbar. Den här gången med en febrig Elvin som dessutom åkt på ögoninflammation. Lilla hjärtat ♥
Och det är inte ens vabruari än...
Håller ni er friska?

Nu blir det tvn och ett varv runt hos er en stund..
KRAM!

5 kommentarer:

  1. Finns det stickers till naglar? Hm... jag har inga fina naglar så jag har inte riktigt koll på det där :-) Måste försöka att få mina fina så att jag också kan ha stickers :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Fina naglar!
    Missar lite här inne titt som tätt, hinner liksom inte med att bloggspana så mycket mellan jobb, köksmålning, sjuka barn mm, ja du vet..

    Nej vi håller oss inte friska, barnen har precis fått dyngan jag gått med länge, suck..

    Hoppas Elvin gubben kryar på sig snabbt!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Gud så fina naglar!!! Helt i min smak! Å trist med VAB, jag håller andan varje morgon, för jag väntar bara på att någon av mina ska åka dit på nått... Men peppar peppar ännu har det gått bra, men i vabbruari räknar jag med ett par dagar hemmavid. KRAM!

    SvaraRadera
  4. Snyyyyyggt!!! klistermärken till naglarna, nice! Vart hittar du det???
    Så tråkigt att han är sjuk... Hoppas att han kryar på sig snarast!!
    peppar peppar så är mina friska, Wiggo har gått vidare till kvartsfinal till helgen i en stor hockeycup som spelas är på västkusten så vi proppar honom med apelsiner varje dag (är man en störd mamma då eller??) men han har sett fram emot denna cupen i flera veckor (spelade även i helgen som va) så nej han får inte bli sjuk nu....
    Mina barn är stora i maten/grönsaker/frukt så jag tror att de håller dom friska också...
    hehe... jomen det är allt kul att kolla dessa såpor... jag fastnade för "real housewives" när jag var hemma... vilket liv de lever! putläppar och jättebröst... och en massa intriger ;-) kan inte vara lätt!

    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)