måndag 6 januari 2014

Egentid


Det ÄR skillnad på julpynt och vinterpynt! Och än har inte ens riktiga vintern kommit, så renarna får faktiskt stå kvar ett tag till ;)
Annars är bara stjärnorna och stakarna kvar i fönstren nu.



Igår kväll hade jag lite egentid med min mamma. Tillfällena är inte ofta eftersom vi bor (dessa förbannade!) trettiofem mil ifrån varandra, så vi får passa på när hon är nere i deras stuga här och jag har tid över. 
Jag gjorde gelnaglar med silverglittrande toppar på henne, sen böljade vi i oss en massa te och tjötade hela kvällen. Precis vad jag behövde! ♥
Undrar om jag kommer ha såna kvällar med mina grabbar när dom är vuxna sen? Kanske utan gelnaglar då? ;) 

Bäst att ta tag i sista dagen av långledigheten.
Ha det gott!
Kram


Pss.. utlottning av valfri artprint från fredericasdesign på instagram - @tjugofemman_






5 kommentarer:

  1. Helt klart skillnad på pynt och pynt :-) Här är liiiite kvar också! Ha en go eftermiddag!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, en del har fått stanna framme här oxå sen får vi se hur länge. Uteslingorna är kvar, vill se de i snön... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Fin fint pynt! :)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Underbart med egen tid och toppen att få ha den tillsammans med sin mamma!
    Om du inte har såna kvällar med dina grabbar sen kanske du har det med deras tjejer =)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt!!! Visst är det vad man behöver ibland.
    När det är dax att riva i vårt vardagsrum (läkarna tycker fortfarande att jag ska hålla mig borta då) tänker jag ta tösen med mig hem till mamma och så får pappa åka hit och hjälpa till å riva ;-) Bra fördelning va;-)
    En dag till ledigt här, sen är det allvar igen. Lite blandade känslor inför det.
    Men när man väl är inne i rutinerna igen brukar det ju vara skönt det med:)
    Natt natt!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)