onsdag 26 juni 2013

Bloggvinst


Jag fick ett till paket igår, en bloggvinst från Anna
Gött med lite nytt smink, tack snälla :)



Kom ett till paket igår som ska plockas upp så ska ni få se. Något som gör mig "Happy" ;) 
Fast gör inte alla paket det?

...

Själv ska jag printa ut några beställningar ikväll och packa ner i egna paket som ska på posten imorgon. Och efter att ha fått vara med i signerat.se´s nyhetsbrev så fick jag nyss en beställning på två prints till. Så kul! Tack snälla alla som gillar det jag gör :) 

Önskar er en fin kväll!
KRAMAR

3 kommentarer:

  1. Grattis till nyhetsbrevet, jag såg det;) Du är så värd all uppmärksamhet för du är verkligen duktig.

    Ljuvlig matta du inhandlat, som gjord för det utrymmet.

    Önskar dig en fin kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Bra att det kom fram som det skulle, hoppas det kommer till användning. :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)