onsdag 26 juni 2013

Mattan



Jo men visst var det mattan som kom igår! 
Det piggade upp kan jag lova ;)


Mattan är i svart skinn. Men eftersom den är en sorts "trasmatta"så kommer den gråa mocka sidan upp med. Tuff och riktigt snygg enligt både mig och J. 
Den är köpt hos LouiseInteriör

...

Här vräker regnet ner idag, sådär så det rinner floder på vägarna och varje droppe skapar stora bubblor som rinner med. Ganska fint om man tittar nära.
Men lite solsken på mina pioner hade varit finare! Nu hänger de tungt ner i marken av allt regn...

Nu ska jag ta en titt in till er :)
KRAMAR


5 kommentarer:

  1. Mattan är superfin och gör sig kanon där :-)
    Apropå att vara trött, jag har varit som en klubbad säl sen i lördags, sååå trött att jag skulle kunna somna stående...
    Jag funderar på om det är allergin som spökar, även om jag inte känner något i näsa/hals..
    Idag är det jobb för mig, jag sitter här och glor (ja jag jobbar med hihi) ut över ett grått och regnigt Göteborg medans mannen är hemma med barnen och svettas på Ica med storhandling hehe...
    Jag är inte sådär pysslig av mig som du så några tips på pyssel vet jag inte... Vi målar en hel del hemma och det är väl att vara pysslig...
    Mmmm dagis känns konstigt, nu är man ju inne i skolsvängen så dagis känns så nytt och Noah så liten.. men ändå är det bekant! Det kommer bli bra!!

    Ha en fin dag och hoppas regnet upphör
    Stor kram
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Jättefin!
    Passar kanonbra hemma hos er..:-)

    Må så gott
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Jättefin matta! Här öser också regnet ned, men då kan man sitta här vid datorn med gott samvete! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg matta! Passar ju riktigt bra!
    Vi fick regnet i natt och har bara lite dis på himlen i dag men jösses så kvaft och fuktigt det är.
    Men då jag jobbar utomhus så är det rätt skönt att det inte är gassande sol.
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg matta, blev ju kanon!
    Kram helena

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)