torsdag 20 juni 2013

Sneak peek


En lite smått sprudlande glad tös sitter här bakom skärmen ;)
Jag har lyckats byta till mig det fina lilla bordet, som jag suktat efter, av min mamma. 
Det är MITT
Envis mor och envis dotter kan leda till lååånga förhandlingar ;P

Men jag bjuder er bara på en sneak peek. För just nu är det väldigt nött och behöver lite omtanke och färg. För mig är det givet att det ska bli svart! Det kommer får stå i vardagsrummet, och får faktiskt stå där redan nu innan det är färdigt också. 


...


Idag ska det fixas lite inför midsommar. Vi ska fira borta så det är egentligen inte så mycket som ska göras. Men lite nya kläder till J, systembolaget och en tripp på en vacker sommaräng för plock av blommor till kransen ;) 
Sen ikväll blir det fika och trädgårdshäng med goa grannar. 

Nu blir det såpbubblor.. :D
Ha en bra dag alla ni goa som kikar in!
KRAMAR


5 kommentarer:

  1. Vill se mer! Tycker färgen ser helt underbar ut som den är men blir säkert bra svart oxå =)

    Ha en ljuvlig midsommar!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Kan bara tänka mig hur fint det bordet är och kommer bli!
    Ha nu en skön midsommarhelg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det är underbart att få blommor man blir glad av det. Kul att du lyckades förhandla till dig bordet.
    Ha en jätte skön midsommar helg nu
    Kram Linda.

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter med trädgårdshäng så där! Jag hade ju den fina turen att vinna en av dina superfina prints!!!! Jag mailar dig. kram och fin midsommar nu! Nilla

    SvaraRadera
  5. Så spännande att få se hela borde sen. =)
    Jo jag har ett par lupiner som växer ner mot ängen så jag hoppas att det sprider sig snabbt!
    Önskar också dig en underbar midsommar!
    Kram kram! <3

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)