tisdag 11 juni 2013

Vita rosor



Idag fick jag en sån fin överraskning av en vän!
Vita rosor fick jag. Vita blommor är alltid finast, och rosor ligger högt på listan ;)
Tusen tack Hanne!

Vas - Kosta Boda "Mine"
Stor tavla - Hagedornhagen
Små tavlor - Fredericas design





Nyss beställde jag en matta att ha under pelarbordet. Den mattan jag vill ha!
Men va nervös jag blev igår när den inte gick att beställa? Tydligen såldes den sista igår morse..
Taaaack och loooov skulle det komma in nya, så nu gick det förboka den och leverans skulle ske runt 20 juni. Happy happy me ;)


Sov gott!
KRAMAR




5 kommentarer:

  1. Så fina blommor du fått!! Vita står ju högt på min lista också;)
    Spännande med ny matta, blir nyfiken vad du ska beställa:)

    kram fredrika

    SvaraRadera
  2. Så trevligt att få blomster och vita rosor är så vackert.Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Va gullig vän!
    Hoppas du sett mitt mail:)
    De är såååå fina vänne, har satt in dem i ramar nu och det blev toppen!!! Hon kommer bli så glad=)
    Tack oxå för den fina gåvan, såååå fin! Ska leta ram till dem med:)
    Kraaaam Anna
    Ps: vad var det för matta?;-) Nyfiken;)

    SvaraRadera
  4. Fint du har det hemma vännen kram Diana

    SvaraRadera
  5. Spontana fina gåvor är oftast de bästa :-) Fina rosor du fick!
    Jag spanade in mattan, den kommer att bli kanoners under ditt pelarbord.. hehe sommarpresent till sig själv den var bra den, det skall jag också införa, efter jeansen som är på väg på posten hehe...
    Hyllan är jag supernöjd med, klart du skall köpa dig en hylla! Det blev lite mer ombonat runt utemöblerna!
    Jag köpte "Albert" han är kanske lite liten, ångrade nästan att jag inte köpte "Gorm" (finns två strl i den, så den minsta)
    Och kuddarna är jag också nöjd med!


    Imorgon är det skolavslutning så idag ska jag hem efter jobbet och baka en tårta som vi kan kalasa på efter skolan!

    Hoppas du haft en fin dag och att Noah mår bättre
    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)