fredag 28 juni 2013

UTLOTTNING



Jag blir så väldigt rörd av era snälla kommentarer både här inne och på instagram om mina akvarellmålningar. Ni är ju helt underbara ;) Tusen tack!

Därför tänkte jag lotta ut en av dom.
Kolibrier i A3.
Originalmålning.



1 lott - lämna en kommentar till det här inlägget
2 lotter - lämna en kommentar och gilla min sida på Facebook (har du inte Facebook kan du följa mig på instagram "fredericasdesign")
3 lotter - lämna en kommentar, gilla facebooksidan och länka med bilden ovan i din blogg

Lycka till!! ;)

Utlottningen pågår t.o.m lördagen den 6:e juli. Vinnaren presenteras den 7:e juli. 
...


Hinner inte in till er idag, ni får nöja er med utlottningen! ;)
Ska mysa med familjen, och senare ikväll ska det bli grillat och vin med en vän.
Ha en underbar fredag!
KRAMAR

11 kommentarer:

  1. Jag är självklart med och tävlar om den fina målningen..

    Gillar din FB-sida sen tidigare: Frida Bergner
    Delar tävlingen på min Fb-sida: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151694322474767

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar! Den skulle passa perfekt i vårt sovrum. :) Jag gillar redan på Facebook.

    Hoppas du hade en härlig kväll igår!

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  3. Klart jag vill vara med! Ber snällt om 3 lotter, tack!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  4. Hej ♥

    Jag vill självklart vara med och 3 lotter ska´re va ;)

    Må så gott duktiga Du!
    KRAAM Amanda

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Det blir 3 lotter för mig :)
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  6. Hej fina du, klart jag är med i din fina utlottning.
    Skulle passa fint i dotterns rum.
    Kommenterar, följer på insta o länkar, så 3 lotter tack.

    Ha en skön kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Vilken nice tävling... Jag är med!!
    Kommentar, följer på Insta och länkar, så Tre lotter tack :-)

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  8. Men oj så fina kolibrier, du är verkligen jätteduktig!
    Vill gärna vara med i din utlottning, så 2 lotter tack..
    Nybliven gillare på fb (Marie L-m)..
    Så nu återstår bara att hålla tummar och tår!

    Ha det så gott/ Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är med i utlottningen och hoppas på tur...
    Länken till FB funkar inte :(
    men jag jag följer din blogg.(medlemmar)
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Gillar på facebook men har ingen blogg så jag delade tävlingen vidare på min facebooksida
    Två lotter :-)

    Så fina kolibrier blir glad bara jag ser dem!

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hejsan vännen!
    Klart jag gärna velat vara med i din fina utlottning och håller tummarna att det inte är för sent.
    Den bilden är verkligen sååå fin och skulle gärna få en hedersplats ute i vår stuga eller vårt paradis som vi kallar det.
    Gillar dig ju redan på facebook och länka är väl lite sent ;).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)