måndag 3 juni 2013

Bloggvinst


Jag hade turen att vinna ett så fint armband hos Diana :)
Armbandet kommer från Line By Maria.
 Älskar pärlorna där några av dom har lite turkost i sig..
Visst är det ljuvligt?
Tusen tack!




...

De där fina naglarna finns inte kvar efter idag. Det har grävts i jord och strötts på en massa täckbark i rabatterna. Och jag undviker ju handskar.. så får skylla mig själv!
Är det någon av er som vet hur jag ska göra när jag gödslar rabatter med täckbark? Måste jag ta bort den först för att få ner gödsel direkt i jorden. Eller funkar det med flytande gödsel? Har googlat runt lite (är ju google nörd!) men vill ändå fråga er, ni brukar komma med så bra svar ;)

Solen har gassat på hela dagen. Barnen har hoppat nakenfisar i studsmattan med vattenspridaren under. Själv har jag mest svettats runt, men åh vilken härlig dag det varit! Sen att armbandet kom i lådan gjorde ju sitt för humöret också ;)
Hur har ni spenderat dagen?

Ha en fin kväll!
KRAMAR FREDERICA


Pss.. tack för alla era snälla ord om det jag målar. Ni är ju guld!




9 kommentarer:

  1. Härligt med vinst! Grattis grattis,

    Min dag har tyvärr inte varit så spännande. Vaknade med värsta huvudvärken och har fått vila hela dagen.

    Må så gott fina du.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Jag har ett liknande armband med svarta och silvriga pärlor och det är en klar favorit.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten..snyggt armband! Hos oss har det varit kallt och blåsigt idag...hoppas värmen kommer tillbaka hit! :)
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Grattis till den fina vinsten!! Supersnyggt!!
    Önskar Dig en ny strålande vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  5. Så fin vinst!! Vad kul.
    Här kan jag inte heller ha några fina naglar... Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Men så snyggt.
    Förstår att du är nöjd med vinsten.
    Ja, idag har ju varit helt underbart. Och ser ut att bli fler sådana här dagar i veckan =)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fint armband och kul med vinst. Grattis!

    Det där med trädgården kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. Önskar dig lycka till :-)

    Kram Helén

    SvaraRadera
  8. Ja hon gör så fina smycken! Grattis till det fina armbandet. Kramar Nilla

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten... Så fint :) det är lycka att få ett paket på posten även om man oftast vet vad det innehåller ;-)
    Vi hade också en härlig utedag igår, det blåste men håller man på i trädgården så är det skönt om det fläktar lite..
    Wiggo har fotboll på lördag fm sen är inget annat planerat...
    Jag har aldrig använt täckbark så jag vet inte riktigt hur det fungerar... Hihi jag är också en Google nörd, googlar allt!!!
    Hoppas ni har fint väder och får en toppen dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)