torsdag 27 juni 2013

"Happy lights"



Bokstavligen så gör dom mej "Happy" ;)
J tycker hemmet ser ut som ett partytält, men det förknippar jag med "Happy" det med, så de så ;P

Tanken var att köpa en till Noahs rum, så han fick vara med och välja sin. Men han hittade ju även en till Elvin. Och då kan ju inte Vide vara utan... Och inte jag heller... Så fyra slingor hittade hit igår. (Lite galet!)
Perfekt nattbelysning i deras rum, och i köket när nattavällingen ska göra.



Här är min svartvita som hänger vid köksfönstret.

Happy Lights

Burk - Bloomingville
Blomma - Myrten

...

Ha en fin dag allihop!
KRAMAR


Psss... vill du också köpa "Happy Lights" till bra pris så tipsar jag om att kika in här


8 kommentarer:

  1. Ja, men ibland ska man slå till rejält när man hittar något. Så fint det blev där med svart och vitt. Måste nog jag kika in också;)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Åh de är ju så fina!

    Du skrev att du inte ville säga något som kan verka påverkande när det gäller duvetvad, men jag är ändå nyfiken på dina tankar :) Hur tycker du tex skillnaden är med 2 resp. 3 barn, fördelar, nackdelar?

    Kram och ha en fin dag vännen!
    Catta

    SvaraRadera
  3. Hej shit-pommes va snyggt de blev!!
    Gillar dessa o ska ta o kika in där.
    Igår när jag visade inköpen så sa jag nåt om våran stil.
    Va då våran sa han!
    Spelar väl ingen roll vad jag tycker!
    Hmmm är de så... jo de är de nog.
    Fast han tycker ju de blir bra o de är ju huvudsaken :)

    Kram Camilla
    ps ser fram emot printsen

    SvaraRadera
  4. Där håller jag med dig och inte Joppe;)
    Kram Suzette

    SvaraRadera
  5. Så fina!!
    De går att köpa hos swelamp.se också. Kolla här:
    http://swelamp.se/produkt-kategori/ljusslingor/

    SvaraRadera
  6. Åhhh tack för tipset, har varit sugen på dessa länge, men nu ska jag nog slå till å ge mig själ nått som gör mig happy till min födelsedag om några veckor :-D Å er nya matta, såååå snygg! Förstår att ni är nöjda :-D Lämnar varma kramar från ett grått och trist norrland! KRAM

    SvaraRadera
  7. Underbara!
    Kikade på Etsy men hittade dom inte?! Kanske kollade fel....

    Kram Åse

    SvaraRadera
  8. Åh, dom är så fina de där slingorna. Och vet du killar är helt inkompetenta när det gäller inredningsdetaljer så dom har faktiskt ingen talan. ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)