tisdag 4 juni 2013

Pojkrum


Som ni vet så fixar jag lite i Noahs rum just nu. Tänkte visa er lite hur det ser ut nu med några förändringar. Att sängen och byrån bytt plats är den största förändringen. Sen har det kommit in lite nya detaljer såklart. Och mer letar jag efter. Vet precis vad jag vill ha, men kan inte riktigt hitta det "rätta"..

Noah är nöjd, så då är jag med nöjd - nästan ;)

Bokförvaring - Sockerlåda
Piratskepp - "Hoppetossa"

Byrå - Ikea
Skinnpuff - EM

Sängbord - Hurts från Ikea

Registreringsplåt - tradera
& - Louise Interiör

Lampa - fått av mina föräldrar

Färgglad tavla - målad av Noah
Doptavla - present
Porträtt - målad av mig med ProMarker tusch
N - Zanslösa

Trasmatta i jeans - gjord av min mamma

...

Go´morgon finingar!
Hoppas ni har lika härligt väder som oss?
Det är ju så mycket lättare att se ljust på allting då ;)

Det blir att vara ute en liten sväng för oss idag, fast att jag och barnen vaknade hesa, hostande och snoriga. Vem kan motstå solen? ;)
Men sen får det bli innemys med en film och gott mellanmål.
Ikväll sitter jag placerad i soffan för då börjar "Hart of Dixie" igen. Jag följer serier istället för att läsa böcker. Men är sugen på att läsa något till semestern. Har fått lite förslag från er men tar gärna emot fler? Jag vet inte riktigt vad jag gillar, men spänning eller något som berör skulle säkert passa. Skriv gärna lite kort vad de handlar om, utan att avslöja givetvis.

Önskar er en kanon fin dag!
KRAMAR 


Pss.. fixade lite på min sida igår, kika gärna in!

6 kommentarer:

  1. Johan Theorin skriver riktigt spännande böcker, speciellt Skumtimmen och Nattfåk. Kepler är också bra. Jag skulle nog kunna rabbla hur många som helst. Vill du läsa en bok som både får dig att skratta och gråta så ska du läsa En man som heter Ove. Den är en av de bästa böckerna som jag har läst.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Kul att göra om. Det blev riktigt fint! Förstår att han är nöjd. Kul små detaljer, speciellt den gamla lampan och nummerskylten.

    Och GUD vad fint du målat! Det såg nästan ut som ett fotografi. Fantastiskt!

    Önskar er en toppendag och hoppas att ni kryar på er.

    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Det blir ju kanonfint... kul med små detaljer som gör stor skillnad.

    Grattis till den fina vinsten!

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Jättefint!
    Tänk att det är så kul att piffa & fixa lite..:-)

    Må så gott
    Kraam

    SvaraRadera
  5. Nä fy attans då är ni förkylda.. inget vidare era stackare! det är nog som min mormor säger... "våren är farlig" eller är det sommar nu? men i vilket fall så säger hon alltid att man inte ska var för lättklädd på våren, hua ibland har hon väl rätt den gamla...
    Ååå jag är en bokslukare (var ett tag sen jag läste)jag läser mest deckare och spännade, mord och sånt gillar jag! Jonas Moström (flera delar) Kristina Olsson riktigt bra, har för mig huvudinnehavaren heter Frederica.

    Så fint det är i Noahs rum... hoppas du hittar de "rätta" sakerna tll rummet!
    Jag åkte förbi Ikea efter jobbet idag... så nu är Albert hemma hos mig!
    Albert är gjod av furu och skall med omedelbar verkan målas...
    Hehe i "glömska-pärmen" de hade var inte jag den enda att ha glömt varor...

    Hoppas du och killarna har haft en härlig dag med picknick och härliga fina halsband

    Stor kram
    Sandra

    SvaraRadera
  6. Så fint det är i Noahs rum, önskar mina barn kunde ha så fina rum. Men här är det leksaker överallt, och jag verkar aldrig få riktigt ordning. Kanske är det där magiska ordet "förvaring" som fattas i rummen.

    Såg hart of dixie för första gången igår och blev helt förälskad, nu ska jag bara komma ihåg att se den nästa vecka också.

    Böcker älskar jag och läser nog hellre än ser på serier för då kan jag själv bestämma när jag vill sluta;) Vill du ha spänning så läs Dan Browns böcker, går alltid hem;)

    Önskar dig och din familj ett härligt nationalfirande imorgon
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)