torsdag 20 juni 2013

Kokoskladdkaka och midsommarstång



Ikväll fick vi fika besök av våra nya goa grannar. 
Vi bjöd på Kokoskladdkaka. 
Och dom överraskade med vin och en flaska egengjord rabarber/citronsaft som deras barn gjort på dagis. Hur gulligt alltså? ;) 
Tusen tack för det, och för en mysig kväll!





...

Det är samma granntjej som fick mig att hitta kläder till midsommarafton. 
En tunn tröja med stjärna på ryggen. Visst är den läcker? ;)
Klänning är skönt (och klassisk midsommar klädsel), men jag känner mig inte riktigt bekväm i det bland folk. Så en fin topp passar mej bättre...


...

Slänger in ännu en bild ikväll . (Kameran har fotat mer idag än på en månad ;))
Den här fina midsommarstången har Noah gjort på dagis.
Vi glömde den på dagis, men hans snälla fröken kom förbi med den senare. Sånt uppskattas! För självklart ska den stå på frukostbordet imorgon :)



...

Några blommor till kransar hann vi inte plocka idag, så det får bli imorgon.
Inte behöver jag sju sorters blommor under huvudkudden heller, jag har ju redan min drömprins ;) 
Har ni några under kudden i natt? 

Hinner säkert inte in här imorgon, så passar på att önska er alla en helt underbar midsommarafton med god mat och SOL! 

Många kramar!

2 kommentarer:

  1. Den kakan ser riktigt god ut och toppen var riktigt snygg. Kul med nya trevliga grannar att kunna ta en fika med ibland.
    Önskar även dig en trevlig midsommar och nej inga blommor här...har ju oxå hittat min prins :).
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Kakan ser smaskig ut! Roligt med trevliga grannar.:) Hoppas ni får en härlig midsommar!

    Kram Kristin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)