lördag 8 juni 2013

Pelarbord


Nu har det runda pelarbordet åkt in från garaget igen. Tänkte att det skulle få stå där ett tag tills jag var säker på om det blev bra, innan jag målar en ny yta. Men jag bestämde mig direkt, den får stå kvar och få lite ny färg ;) 
För visst blev det bättre?
Nu fattas bara mattan jag tittat ut.. tänk om det bara vore att gå in i butiker och plocka med sig precis vad som utan att ens närma sig kassan :P






...

Go´kväll på er!
Har ni haft en härlig dag? Kanske sett prinsessbröllopet?
Vi hade ingen ro att sitta vid tvn idag. J är iväg på "äventyr" tills imorgon, och Elvin har varit hos sin farmor hela dagen och ska vara där i natt.
Jag, Noah och Vide åkte ut till mina föräldrars torp och hälsade på. Måste ju passa på när de är här. Med sig hade de barnens kusin Lowa. Vi åt grillat, solade och badade lite i sjön :) Och temperaturen i sjön var riktigt härlig! Varför hade jag inte bikinin med mej? Har ni doppat er ute än?
Sen kidnappade vi med oss Lowa hem till oss, åt onyttig hämtmat och nu sitter vi i soffan med stora godispåsar och tittar på "Pippi på de sju haven". 
Snart ska det nattas, sen ska jag ta en titt in till er som jag längtat efter.
Ha en fin kväll!
Många Kramar

15 kommentarer:

  1. Men åh så fint bord, blev superbra!
    Har kollat lite snuttar av bröllopet, har inte tid att sitta bänkad en längre stund..

    Låter som ni haft en mysig dag =) Japp, jag har badat, i havet =)
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Vilket fint pelarbord! Så fint det kan bli med ny färg!
    Har inte sett något av bröllopet tyvärr, här har det varit valpköpare på besök hela dagen ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Det vore inte fel om man kunde slippa kassan☺väldigt fint blev det! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Superfint bord!
    Passade mycket bra där måste jag säga:)
    Jag kollade lite på Prinsessbröllopet, var mest nyfiken på klänningen som var ljuvlig:)
    Låter som du haft en riktigt mysig dag!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Bordet blev superfint kram Diana

    SvaraRadera
  6. Hej gillar bordet, verkligen snyggt!

    Ja jag jobbade o när jag kom hem va de supersvart på himlen så de va bara o gå in o fixa mat o dona.
    Men låter som ni hade en toppendag iaf
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att du tog in bordet igen, det är ju superfint! Skulle önksa att jag också kunde ha ett sådant bord!
    kram Helena

    SvaraRadera
  8. Klart bordet ska stå där istället för i garaget :) snyggt blev det :)
    Vad är det för matta du spanat in???
    Skulle gärna skippa kassan hihi
    Jag såg hela sändningen av bröllopet... Så fin klänningen var som hon hade!
    Nä bada är inget för mig, ännu! Minst 25 grader hehe
    Barnen och jag och en kompis t W åkte ner till havet förut, H jobbar idag! Vi hade med oss lite picknick, det blåste ganska mycket så ingen ville bada...

    Hoppas du har en härlig dag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  9. Jättefint!
    Ja de vore en dröm att få göra så..iaf en gång i livet..;-)

    Nej jag har inte badat än, men skulle gärna göra det..älskar att bada.

    Må så gott
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Va fint! :)

    Haha, och ja även jag fick ett gott skratt (ang min tokknasiga felstavning!) Oj oj, jag ska vara väldigt sparsam med det ordet nu ;)

    KRAAAM

    SvaraRadera
  11. Jättefint bord och visst blev det bra! Såg bara lite av slutet på bröllopet. Vi hade så fint väder så det var svårt att sitta inne framför tvn. Bada i havet gör jag först i slutet av juli och det varit fint väder så de hunnit bli varmt. Vi har en liten sjö på ön där det säkert redan är 20 grader men eftersom man badar från ett berg har vi inte varit där sen vi fick barn. Jag blir bara nervös om barnen ska springa runt på berg o klippor.
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Bordet är ju så fint, inte kan det stå i garaget!;)
    Inget bad ännu, men snart.....kanske!?
    Kram

    SvaraRadera
  13. Vilket fantastiskt bord och så bra det passar i det rummet. Inte kan du ha det i garaget heller;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie
    Ps. min gamla blogg huset nummer 10 har bytt namn och flyttat så vill du hålla dig uppdaterade på vad jag gör så följ denna blogg istället. Samma blogg ny adress och nytt namn;)

    SvaraRadera
  14. Superfin bord!!!
    Ja du, tänk om man kunde köpa allt man ville ha… Men det funkar ju inte riktigt så, kasnek uppskattar man det mer då, eller vad tror du?… Men bara för nån vecka eller två kunde man väl ha nån avlägsen släkting, som inte ens visste fanns, emigrerade till Amerika och nu lämnat hela arvet till en…;) Nåväl, vad är väl en bal på slottet, och nya mattor, och lyktor i marrtech stil och planteringsbord och massa växter och och och…
    En lever ju iaf:))
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)