fredag 28 december 2012

Uggla



Barn är riktiga inspirationskällor!

Just nu är Noah väldigt nyfiken på det här med skelettet som "bor" i kroppen, så årets julkalender passade honom perfekt!
Han är även väldigt mycket för ugglor och har varit länge...

Så han inspirerade mig till min nya tavla!

Copyright - fredericas design


Fick så mycket beröm för den på facebook och instagram att jag blev riktigt rörd!
Det var även många som ville beställa den, så jag kommer göra tryck av denna.
Några tryck på kuddfodral kommer det också bli ;)

Är du också intresserad så är det bara att skicka ett mail: frederica.balk@hotmail.com


...


Ikväll ska jag fortsätta med tavla nummer två som går i samma stil.
Så håll tummarna för att jag lyckas med den så som jag vill ;)

Vi ska även hinna med lite ost och kex ikväll!

Hittar ni på något festligt ikväll, eller spar ni på energin till nyårsafton? ;)

KRAMAR!!



13 kommentarer:

  1. Åh wow den där är ju så fin! Hur bär du dig åt? :) Ha en bra Fredagkväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack vad du är snäll ;) Jag har kollat upp det där med bloglovin förresten lite nogare. Det verkar vara så att om man inte har så mycket följare så uppdateras bloggen inte där varje dag utan kanske varannan eller var tredje. Lite tråkigt då alla inlägg kommer som en klump. Jag får skaffa mer följare helt enkelt ;) Och ordverifieringskrånglet är borta, tack för att du sa till! Jag hade inte tänkt på det själv. Tycker själv att det är skitstörigt ;)

    SvaraRadera
  3. Fösrt: Grattis till att du blev godkänd att sälja dina tavlor via återförsäljare, va KUL!!!!!
    Låter som du/ni haft en fin jul!
    Vill redan nu önska ett Gott Nytt År då tiden bara rusar iväg;-)
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  4. Superfina tavla, hoppas ni får barnvakt så ni kan gå och se Hobbit den var riktigt bra stor kram Diana

    SvaraRadera
  5. Den är så sjukt grym så det finns inte ord.
    Vad har du tänkt ta för kuddfodralen?
    Nä, här blev det slapp Fredag med film i sängen innan vi slocknade innan 22 både J och jag ;)
    Stella är lite förkyld så hela helgen blir nog lugn så vi är pigga på nyårsafton.

    Dixie har bara firat ett nyår i stan, förra, men det gick över förväntan.
    Hon är lite orolig, morrar lite åt raketerna och skäller om nån smäller för högt.
    Men eftersom de smäller redan från 21-22 så hann hon vänja sig till tolvslaget.
    Men annars har Emma och Alex en källare vi kan gå ner i om det blir för mycket.
    Jag är ju själv väldigt anti raketer då jag var rädd för det som barn så helst ser jag att man slopar det ;)

    Ha en riktigt mysig helg, Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Men hallelååååjaaa sååå läcker! Säg till när du börjar producera fler! Vill ju ha en sån! Ojoj så fin och vad duktig du är tjejen:) Kram från mig

    SvaraRadera
  7. Kanonläcker!!
    Blir nog riktigt kul som kuddfodral:)
    Barn har mycket att bidra med:)
    Själv är jag också på G i tanken med tavlor, fast i akvarell och akryl. Blir alltid så sugen på att måla den här tiden runt jul!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Urläcker tavla, den gillar jag skarpt!!
    Grattis till "signerat" vad roligt..
    Härligt att han skötte sig fint på dopet och även bröderna.

    Vi firar nyår med bästa vännerna och deras barn, så det blir vi och två familjer till. Och i år skall vi fira på hemmaplan, nästan iallafall för ena familjen bor ett stenkast ifrån oss, perfekt när man har en liten som man kan rulla hem i vagnen...

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Men vilken häftig. Så duktig du är.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  10. så fin blogg jag hittade här, roligt att få titta in.
    Ha en fin lördag!
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Wow, verkligen läcker och annorlunda, men känns helt "rätt" i tiden! Du är verkligen duktig, imponeras av dig som alltid! Här är det fullt upp, i går var vi först hos vänenr å fikade, sedan middag hos grannarna, och i dag fylelr maken år så det är full fart... Gott slut på 2012 om jag itne hinenr in här fler ggr! <3 KRAM

    SvaraRadera
  12. Ugglan är hur läcker som helst!
    Lite kul tanke det där, att skelettet bor i kroppen, hihi!

    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  13. Wow, så fin! Den gillar jag jättemycket och jag skulle gärna köpa ett kuddfodral med den på.

    Mailar dig.
    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)