fredag 28 december 2012

Nu...



.. ska ni få veta varför jag blev så GLAD för ett par veckor sen:

Mina tavlor blev "godkända" hos signerat.se, så nu säljer jag även tavlor via dom :)
Känns som ett bra steg framåt, får bara hoppas det går bra!

...


La även upp en ny uggla på instagram igår, och fick så fina kommentarer av vänner, även lite nya idéer som jag ska försöka ta tag i.. känns så kul att få skapa, och att någon gillar det jag gör!
Blir helt rörd, tack snälla ni
Självklart ska ni få se ugglan här inne också, den ska bara finslipas lite först..


Önskar er en fin dag!
♥ 

3 kommentarer:

  1. Men så ROLIGT! Grattis, är så glad för din skull! Du har ju verkligen talang <3 KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh, så kul! Grattis! :)

    Ni verkar ha haft en mysig jul och ett lika mysigt dop. :) Hur har ni hunnit med allt? ;) Hoppas ni har lugna dagar nu framöver.

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad roligt för dig! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)