fredag 14 december 2012

Vintertavlor



Äntligen tog jag mig för och satte upp mina "vintertavlor" som jag målat med ProMarker. 
Och nu kliar det verkligen i fingrarna, dom vill MÅLA!
Men när ska jag hinna?



Tavlan i vardagsrummet/matsalsdelen:




"Hackspetten" - Made by me


Tavlan i hallen:




"Domherrar" - Made by me



Om ni tittar på korten som ska vara raka, så kan ni se att dom är lite sneda dom med.
Jag är så hundra på att jag tar raka kort, men ändå blir dom sådär.
Ibland kommer till och med saker med i hörnen som jag inte ens kan se i kameran.
Antar att kameran fått för många smällar, ett under att den ens fotar!


...


Idag fick jag ett litet paket på posten, något riktigt fint!
Imorgon får ni se vad, så håll tillgodo ;)

Nu ska jag strax tända lite ljus och försöka få till lite "fredagsmys" med familjen!
Ha en fin kväll..
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Jättefina tavlor! Ha en trevlig helg. Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tavlor! så spännande med paket också. kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas du blev nöjd. *nervös*
    Ha en fin kväll.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara tavlor! Så otroligt begåvad du är! Blir lite avundsjuk. Har alltid velat kunna det. Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka fina tavlor du är så duktig vännen bamsekram Diana

    SvaraRadera
  6. De är verkligen helt underbart fina.
    Du är grymmare än grymmast.
    Ha en riktigt mysig helg, Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)