söndag 23 december 2012

Julgranen



Till sist kom det in en julgran hos oss också ;)
LYCKA!
För mig blir det inte riktigt full julkänsla före den är på plats med sin doft och sitt milda ljus...


Vardagsrum/matsalsdel
Vart är vår stjärna? 

Stjärna av kanelstänger

Amaryllisen kanske slår ut imorgon?




Det blev även en liten gran på övervåningen, det behövs lite doft där med ;)
Det är ju där uppe vi ska se på Kalle Anka imorgon...





Ikväll ska jag och J slå in de sista julklapparna, sen ska alla läggas under granen.
Vi ska även göra mer "Rocky Road" , lite kanelte och sen krypa ner i soffan till en film och mysa!
Men först ska vi mysa och se på julkalendern med gossarna!

Vad hittar ni på under uppesittarkvällen? :)


...

Imorgon är alltså dagen vi alla längtat efter, och jag vill passa på att önska er en riktigt GOD JUL redan nu fall att jag inte hinner det senare!
MÅNGA VARMA JULKRAMAR!

11 kommentarer:

  1. God Jul till er alla också!
    Njut och ha det bara så bra med familjen :)Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh va fint o mysigt!
    Här har det oxå gjorts en sats Rocky Road ikväll, nu är alla ljus tända o vi myser för fullt i soffan!
    Önskar er en riktigt GOD JUL!!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Så fint ni har det! Jättevacker julgran! :)
    Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!

    Kramar Kristin

    SvaraRadera
  4. Så julfint du har gjort de! Här blev de en sats knäck igen innan de nu kikas på uppesittar kväll på fyran
    Önskar dig en riktigt God Jul
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Så fina granar!
    Jag har haft granar inne sen första advent, de vågar jag inte röra nu...
    Önskar dig en fin jul, kram vännen

    SvaraRadera
  6. God jul, hoppas ni får en riktigt mysig dag, Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Åh vad julfint du gjort! Lilla granen och kanelstjärnan gillar jag så mycket! En riktigt god jul till dig! Kramis Nilla

    SvaraRadera
  8. Ser såå mysigt ut :O)

    Önskar dig en härlig fortsättning på julhelgen!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  9. Myyyys, så stämningsfullt och fint! Hoppas ni haft den underbara jul ni förtjänar och att ni njuter av mellandagarna, en riktigt GOD FORTSÄTTNING från mig till dig <3 KRAMIS

    SvaraRadera
  10. Åhhhhh, så fint ni har inne!!!
    Jag kan tro att ni har haft en jättemysig julhelg med julfirande, dop och allt :). Passa nu på att njuta lite av tillvaron och ha en jätteskön och lugn nyårshelg.

    KRAM <3

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)