måndag 17 december 2012

Ren



Go´kväll!

Här är det sjukdomar som härjar igen.
Och som vanligt är det jag och Elvin som blivit sjuka, sämst immunförsvar alltså!

Så idag har jag tagit mig lite egentid och gjort sånt jag gillar då och då för att orka. 
Först "bakade jag två fulla plåtar med Bountybollar, sen en plåt "polkabollar" (misslyckad polkabräck, shyyy!!). 
Så nu har vi så det räcker över julafton minsann ;)

Även lite papper och pennor åkte fram, och jag skapade min första ren :)
Ganska nöjd faktiskt!
Ska försöka mig på en uggla lite senare ikväll, men det blir nog svårare...


Made by me


La upp några av mina handmålade tavlor på instagram, och fick genast runt tio nya okända följare som gillade tavlorna - sånt gör mig glad! :D

Ha en fin kväll, och hoppas ni får vara friska!
KRAMAR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)