onsdag 5 december 2012

Kär

 
Åh jag är minsann lite kär i min nya vita skönhet - en dator!
Den är säkert inte speciellt märkvärdig, men för mig blev det ett stort lyft..
Mitt gamla surr bi som knappt ville ansluta till internet är äntligen ett minne blott ;)
Att denna är VIT är bara ett väldigt stort plus!
 
 
 
...
 
Bjuder på lite kvällsbilder från vardagsrummet/matsalsdelen :)
Bara för att kunna blogga från min nya dator, hihi.
 



 
 
"Tyvärr" så har ju detta såklart hållt mig upptagen ikväll, men ska försöka hinna svara på lite kommentarer i reklamerna i Grey´s. Och självklart kika igenom alla era nya inlägg!
 
Ha en underbar kväll!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Åhhh förstår att du är glad i din ny dator, å så fina mysbilder från ert hem du bjuder på <3 Lager 157 har jag aldrig hört talas om, men så hr jag ju över 20 mil till närmsta stad också... Får googla å se om den finns på nätet!
    Önskar dig/er en fin torsdag <3 KRAM

    SvaraRadera
  2. ÅHH, vilka underbara bilder du har tagit!!! Jag kan känna julstämningen ända hit :).

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som ni har ett helt underbart hem, så himla mysigt och fint. Underbart med en vit dator, det skulle jag oxå vilja ha :) kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)