fredag 21 december 2012

Torpet



Det blev ingen pulkabacke ikväll.
Vi var iväg hela kvällen, för att göra överraskningen till mina föräldrar riktigt STOR :)

Min mamma är sjukskriven och kan för tillfället knappt gå, därför har hon inte heller kunnat julpynta deras torp i början av december som hon alltid brukar...
Ikväll skulle dom alltså komma ner (trettiofem mil), och vi ville överraska med det som vi brukar göra varje år när de åker ner för att fira jul - elda upp lite värme och skotta om det behövs.
Men i år ville vi göra det lilla extra, så det ströks och sattes upp julgardiner, stjärnor och stakar och pyntades lite lätt, blev riktigt mysigt på bara några timmar ;)

DOM BLEV SÅ GLADA!

Torpet i snöfall


Nu är vi rätt slut och tänker placera oss i soffan tills vi slocknar ;)
Ha en mysig kväll!
Kramar



7 kommentarer:

  1. Sen har de ju världens finaste Dotter oxå <3
    Är övertygad om att det var bästa julklappen de får i år;)
    Kram Suzi
    www.suziettan.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Gulligt av dig kan tänka mig att hon blev glatt överraskad stor kram Diana

    SvaraRadera
  3. Vilket fint hus! Ser ut att vara som gjort för julfirande :)
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Så där stort var det väl inte på "min tid"? Utbygt va? Eller ja, det gjorde Staffan väl under tiden när jag brukade hänga där? Haha, jag är förvirrad ;) Men det är mysigt ändå!

    SvaraRadera
  5. Underbart hus. Kan tänka mig att dom blev glada över piffandet.
    Önskar dig en riktigt God Jul
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  6. Vad snälla ni är! Förstår att de blev glada :) Ser väldigt mysigt ut. Kram på er!

    SvaraRadera
  7. Va underbart! Och så fint gjort av er. Förstår att det uppskattades. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)