tisdag 25 december 2012

Julafton


Det blev en tindrande och mysig julafton hemma hos oss i år :)
TACK alla som kom ♥


...


Julgranen fick bara fler och fler paket att vakta under dagen, har dom verkligen varit så snälla dessa busiga gossar? ;)





Godis och mat i mängder!






Som vi avnjöt på det fint dukade bordet :)
Enkelt men fint tycker jag!







Massa paket delades ut av tomten, så när han var färdig var det glada barn som ville krama honom och säga tack




...


Jag hoppas ni alla fick en lika underbar julafton som oss!

Tyvärr hinner jag inte skriva mer om vår dag, men bilderna säger ju en del ;)
Vi har nämligen DOP för Vide Arvid imorgon som vi förbereder för..

Önskar er en fin fortsättning!
Så hörs vi snart igen när allt lugnat sig :)

MÅNGA KRAMAR


3 kommentarer:

  1. Härliga julbilder!
    Önskar dig och familjen en fortsatt fin julhelg, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder och vad fint ni har det! God fortsättning till dig och din familj<3 Kramar från mig :-)

    SvaraRadera
  3. God fortsättning... Ser ut o och låter som om ni har haft en underbar jul, så härligt :)

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)