söndag 30 december 2012

Blått är fint



Utrymmet är slut!
Ja inte här på bloggen tack och lov.
Men mitt internet utrymme på mobilen, och datorn "går ju" på mobilens wifi nät så här har det varit abstinensbesvär vill jag lova ;)
Var tvungen att köpa mig lite extra så jag klarar mig till månadskiftet.. 


...

Igår var vi på middag hos barnens gammelfarmor & gammelfarfar. 
Det är så konstigt, att även om hon lagar "vanlig" mat så smakar det gudomligt gott!
Vi ska allt ta vara på våra släktingars recept!

Jag fick med mig hem en så fin kakburk som jag letat efter.
Tycker det är lite kul att den är hel blå (nästan turkos) och inte i olika färger som många är.
Och att den kommer ifrån Sävsjö som bara ligger några mil utanför Vetlanda. 
TACK ♥


Lars Lallerstedt - Sävsjö




Nu har ju inte jag blåa inredningsdetaljer i köket, men däremot har jag tre rörliga detaljer som allt som oftast går i blått, så kakburken kommer passa fin fint ;)
Här är den minsta av dom som charmat sin mamma med massa bus i babysittern idag!

Vide 4 månader


...


Snart kommer mina föräldrar in på besök, så vi ska äta pizza ihop som lite "avskedsmiddag" då de åker hem till Västeråstrakterna igen imorgon. 
Kommer sakna dom! ♥

Sen ikväll ska jag måla klart en till tavla!
Är helt inne i målandet nu, är verkligen en periodare jag ;)

Får se om jag hinner skapa ett "året som gått" inlägg åt er ikväll också!
Så kul att läsa er andras!



KRAMAR!!

4 kommentarer:

  1. Härlig kakburk!
    Ha en mysig kväll med päronen :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tjusig!!
    vill önska dig ett Gott Nytt År!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig ett Gott slut & ett Gott Nytt År..:))
    Tack för dina alltid lika fina ord hos mig!

    Må så gott
    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Superfin burk.Bamsekram och gott nytt år /Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)