torsdag 6 december 2012

Tack!


Ah men tack hörrni ;)

Både här, på facebook och Instagram har ni berömt ljuslyktorna.
Men ni har också frågat om sockret inte smälter?
Svar: Nej!
Men mina lyktor är också ganska öppna upptill, det kanske kan smälta om kanterna går inåt som på en vanlig glasburk? 
Men vill ni göra i en glasburk tycker jag ändå ni ska testa, för även om det skulle smälta så är det ju väldigt lätt att bara göra om dom, det går på några få minuter :)


...

Måste visa er mina söners skapelse som dom gjorde igår.
En STOR snölykta!
Det är för kallt ute för att "krama" snön nu, så det gick ju inte göra en klassisk snölykta, men Noah kom på den smarta iden att ta snöklumpar att bygga med.
Han började samla på sig dom redan borta vid pulkabacken och vi alla skulle hjälpa till att bära hem dom :P
Mitt utanför ytterdörren byggdes den, så det är precis att vi kan öppna dörren :)

Såhär fint blev det!



Jag fullkomligt älskar barns fantasi!


...


Imorgon är det fredag redan, och då är alla gossarna hemma igen :)
Har lite pyssel planerat, och så ska vi se hur det gått med islyktan vi gjorde idag.

Har ni några roliga planer för morgon dagen?

KRAMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)