torsdag 20 december 2012

Dan före...


...dan före dan före dan före DOPPAREDAGEN!
Ja nu räknar vi också ner på små söta barnfingrar :)

...


Tidigare ikväll så började Noah och jag slå in några julklappar
Och jag lyckades slå in ett litet till honom medan han var i rummet och fick titta bort.
Oj så svårt det var för honom, det riktigt lös i ögonen av spänning att få riva bort pappret igen ;)
Så härligt att se, nu börjar han bli så stor att han verkligen förstår vad som ska hända på julafton..
Snart är dom alla så stora att vi hunnit skapa våra egna traditioner som dom kan längta efter, åh det längtar jag efter!

Stjärna av vitmossa - made by me
Vitrinskåp - "Annika" från Jysk
Rödrandigt tyghjärta - Ge-Kås

"God jul" - Ge-kås
Hjärtan - made by me



Nu blir det Jul med Ernst, det enda avsnittet för mig i år, men det räcker nog :)
Och nygriljerad julskinka på en macka, te och Rocky road...


JULKRAMAR!

7 kommentarer:

  1. Så fint ni har! :) Ja, här räknar vi också ned, något panikslagna.. ;)
    Så fina saker dina gossar gjort på dagis! De blir nog lika duktiga som sin mamma på att skapa när de blir stora. :)
    Nu ska jag också titta vidare på Ernst. Ha en fin kväll! JULKRAM!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt, här är ju inget direkt "Schhhyyyy" hon kan höra ;) Utan mer, nä, den behöver vi ju inte slå in, hon förstår ju inte ändå (om en pulka hon ska få, och som hon dessutom redan använt några gånger för att underlätta hundpromenaderna i snön ;)) Och nä, tomte känns ju lite onödigt, sätt på dig en luva bara.
    Så på ett sätt längtar man ju lite till julen blir så där "magisk", men samtidigt går tiden redan för fort ;)

    Hoppas ni får en mysig Fredag, älskar verkligen den där stjärnan du gjort med vit mossa, så snygg.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Så fint skåp och vilken fin stjärna du gjort!
    Här har jag en del klappar kvar att slå in men det blir i helgen.
    Ha en fin fredag, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Så fint skåp och vilken fin stjärna du gjort!
    Här har jag en del klappar kvar att slå in men det blir i helgen.
    Ha en fin fredag, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Mysigt ni har det vännen kram Diana

    SvaraRadera
  6. Älskar stjärnan du knåpat ihop!
    Härligt att få skapa sina traditioner med de små :)
    Ha en fin fredag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Jag missade gårdagens Ernst, men har sett de övriga två, får nog se reprisen på söndag... Vi var på julzumba som barnen älskade, men det tog p åkrafterna, kl 20.00 låg alla så väl två som fyrbenta och sov nämligen ;-P KRAMIS

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)