lördag 22 december 2012

Dagen...



Min lillebror, hans fästmö och hennes två döttrar är här nere i Småland över helgen, så idag va de här hos oss och hälsade på :)
Även min minsta lillebror är här nere med mina föräldrar så han följde också med in hit..
Vi åt pizza (det är ett litet måste för alla västeråsare som hälsar på här, för det är inte samma sorts kebabkött här), och sen fick alla barnen julklappar ;) 
Mysigt och trevligt!

Sen fick de busiga gossarna nyklippt hår
Dom måste ju vara lite extra fina när tomten kommer ;)
Men mitt tålamod fick sig allt en prövning..

Strax ska det hämtas hem en JULGRAN, som vi ska klä ikväll!
Behöver jag säga att jag längtar? ;)

...

Önskar er en fin kväll!
Kramar



3 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en mysig dag! Hoppas kvällen blir lika mysig. Vi klädde vår gran ikväll, vi med. Nu dofter det så gott här inne! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ha alla samlade och vara få vara och känna julkänslan....
    Tack för din fina kommentar inne hos mig, ja det är tufft vissa dagar att inte ha sin mamma, det där att bara ta upp telefonen och ringa känns konstigt, ringa och berätta något roligt barnen sagt eller gjort... Ja eller vad som helst!

    Önskar dig en riktigt god jul
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det lät! Även här skulle Bogge behöva en klippning... får se om det blri i samband med badet i kväll. SKönt att du har så många av de dian på besök, här ska vi fira jul med farmor och farfar samt ev barnens faster ikväll, å i morgon med min familj, barnen är överförtjsuta att få öppna paket flera dagar ;-D Och du visst får vi se den färdigklädda granen?! Ang den stora ljuslyktan så är den inköpt på ortens blomster/prylbutik i fjol. JAg vet itne om de ha den kvar, men har de det så brukar de inte vara omöjliga att skicka. Kika in i deras blogg doroteablomster.blogg.se vet ja! KRAMISAR <3

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)