tisdag 16 april 2013

A3 :D



Det jag klickade hem var en skrivare som klarar av att skriva ut i formatet A3 :D
Nu slipper jag beställa hem mina stora prints..
Dessutom är det pappret jag köpte mycket finare, och ännu mattare! Ser nästan ut som vanligt papper, riktigt riktigt snyggt ;) 





Orkar inte fixa med "överraskningen" ikväll, men kan avslöja att den innehåller: utlottning, fredericasdesign och min nya skrivare ;) Det får ni ju inte missa!!

Nu ska jag leka vidare med min nya leksak.. Ha det gott!
KRAMAR


9 kommentarer:

  1. Det var da bare helt utrolig smart :o) fedt...
    Ønsker dig en rigtig fin aften.
    Kram OddStyle

    SvaraRadera
  2. jag har också en fotoskrivare men jag har inte haft ork att installera den än:) nu känner jag att jag nog ska försöka snart igen.Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Grattis till fint köp! Gissar att du får massa användning för den!
    Tack för den fina skon som låg i postlådan igår! =) Återkommer med inlägg, när den är placerad! Länkar till dig då och meddelar dig när :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Hej,
    första gången jag hittar in här. Vilken fin blogg du har! Väldigt fina bilder också, och den där takkronan var det verkligen stor vill-ha-faktor på. :)

    kram Anna

    SvaraRadera
  5. Åhh kul med utlottning, de ska bli spännande o se vad!

    Hmm tror att ugglekudden är Hm faktiskt om ja inte minns fel.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Vilken lycka att få sig en sådan fin skrivare!:)
    Gissar att du får mycket glädje av den:)
    Håller utkik efter utlottning!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Skönt att kunna fixa det hemma.

    NU har kuddfodralet kommit och bild och länk till dig finns på bloggen. Tusen tack för mönstret/trycket eller vad du nu vill kalla det. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  8. Åhhh förstår din LYCKA! Kul!
    ch så rar liten krokushistoria här under, fick migatt le stort <3 Här har vi andats ut, 24 timmar har passerat och inga fler kramper så det verkar gå bra, skönt! I morgon väntar en dag i staden, så jag ska packa ihop å fixa så det går smidigt då vi ska upp och iväg i morgon bitti. Tänkte förresten på dig i kväll, för nu har jag en egen liten tavelvägg på G i uterummet ;-D KRAAAM

    SvaraRadera
  9. Men så spännande.
    Så kul det måste vara att kunna fixa utskrifterna helt själv.
    Åh, kul med utlottning. Ska hålla ögonen öppna ;)
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)