lördag 20 april 2013

"Idag känner jag livet i mig!"



Känner mig som en liten Madicken, för "Idag känner jag livet i mig!" :)
Det är så underbart att vakna upp och känna sig såhär LYCKLIG! 
Jag har vågat ta steget, och för det fick jag så många snälla kommentarer från er att det föll en glädje tår! ♥ 
Och så lyser solen starkare än den gjort innan i år, så temperaturen är redan ljummen.. Och de kala grenarna blänker som silverstrån i solen, så vackert!
Sen är båda mina saknade föräldrar här nere i helgen så vi ska ut till dom för att elda och äta gott, kan dagen bli bättre? Knappast!
Det blir allt ett litet härligt "Vårskrik" på detta också ;)



(bjuder på en gammal bild för kameran har, hör och häpna!, legat på is i flera dagar)



Jag önskar er alla samma känsla idag!
Lite extra till söta Sandra som fyller år idag, grattis :)

MÅNGA VARMA SOLIGA KRAMAR!!




5 kommentarer:

  1. Förstår din glädje över allt detta! Och vet exakt känslan, brukar också tänka/säga som Madicken :)
    Ha det fint, fina du!
    Kram /maria

    SvaraRadera
  2. Ha nu en riktigt härlig dag. Kramar

    SvaraRadera
  3. Här blir man glad av att kika in, härligt att du känner livet i dig =) Det gör jag med, ska vi vårskrika ihop!?

    Ha en härlig lördag fina du,
    kram Catta

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Såå himla kul att du tagit din hobby till nästa nivå och klart du ska satsa och tro på dig själv...Du är ju en talang!!
    Härligt glädjesmittande inlägg idag som får big att må bra trots att jag är instängd på jobbet denna fina dag.
    Ha nu en fortsatt bra helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Jag är lite virrig eller alldeles för virrig.... Åååååh f'låt sånt här får man ju INTE missa att gratta till företaget! Så har jag sett på insta och läser dina blogginlägg (för de uppdateras inne hos mig) så tänker jag att jag kommenterar sen... F'låt :-( klart att du ska vara stolt, riktigt stolt! Sträck på dig och ta emot alla komplimanger... Du förverkligar ju din dröm!!! Heja dig! Kan förstå att det måste varit nervöst! Men härligt att du har stöd från familjen...
    Åååå tack fina fina du, blir alldeles varm av din "länkade" hälsning <3 och inlägg hos mig!
    Ja imorse blev jag lite tagen på bar gärning... Min vän Cathrine stod bara där i hallen (mannen va med på planerna) vi åkte till Göteborg, till ett fantastisk spa/konferens hotell och åt frukost, det var en sådan fantastisk present! Bara hon å jag, god frukost, vi åt oss så mätta haha... Verkligen lyxigt! Jag har mått extra gott av denna morgon upplevelse hela dagen!!! Det var verkligen kanon!
    Hoppas att du hade en härlig dag med familjen, skönt att få en liten egen kväll hemma!
    Stoooor kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)