måndag 29 april 2013

Lavendel på stam



Det fanns flera "kryddväxter på stam" att välja på under bomässan, som tex. timjan. Men jag valde lavendel
Nu hoppas jag på en extra härlig doft köket ;)
Det är lite knoppar på, så jag hoppas dom kommer blomma en massa sen. 
Undrar vilken färg? Det tänkte jag inte på. Hoppas det är samma bara, och gärna VITA. Vita lavendel är en stor favorit i min trädgård.


Visst är dom ljuvliga?





...

Vilken soft dag vi haft idag!
Det blev en sväng till lekparken, filmmys och pizza ;)
Prints har packats och skickats, min sida har ändrats, och nu tänker jag snart krypa ner i sängen. 
Har ni haft en bra start på veckan? 


Hur underbara får man vara?
♥♥♥



...

Imorgon är det redan Valborgsmässoafton.
 Vi ska grilla hos vänner och förhoppningsvis se på brasan. Den brukar tändas så sent här att barnen hunnit somna, trist. Sen ska jag försöka dra ihop en fiskdamm! Tror det kommer bli en riktigt mysig dag!
Hoppas ni får en toppen dag imorgon och att ni sjunger in våren ordentligt ;)

KRAMAR




4 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Nu har jag äntligen läst ikapp här hos dig!
    Jag tycker att det är underbart att du ska ha ett eget företag, du är ju så otroligt begåvad!!
    Stort Lycka till till dig!
    Nu är det natti här!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Älskar den bilden på dina barn, den är verkligen ljuvlig;)

    Visst är det härligt att våren äntligen är här och jag väntar med spänning på att se om mina lavendelbuskar överlevt denna stränga vinter, det ser mörkt ut en man vet ju aldrig. Annars får jag göra om du och köpa mig en lavendel på stam för wow vad snyggt det var.

    Önskar dig en härlig dag här ska den spenderas med busiga pojkar
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Önskar er en fin Valborg <3 Å så fina lavendel på stam var, har jag nog aldrig sett förr, får kika å se om det finns på plantskolan där jag brukar köpa mina sommarblommor... KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Lavendel på stam?! Nice, har jag aldrig sett.... Märkligt jag är lite emot lavendeldoft, du vet sån spray, tvål, crèmer.. Är typ allergisk och får huvudvärk av allt som doftar och luktar för mycket.. Ja ja vad jag ville säga är att lavendelblommor tycker jag har en god doft! Konstigt?!
    Tack söta du, det blev en sväng till mamma, man lär sig leva med sorgen men ibland blir det bara för mycket och allt knyts ihop i en...
    Lampan köpte jag på Perlanliving... Har också funderat på att flytta den t sovrummet!
    Tack för komm om golvet, klart att du kommer ha vita golv någon dag...
    Vi har inget planerat i kväll, men det finns en brasa att gå till också något "sent" men just nu vräker regnet ner och då har jag ingen lust att gå...
    Låter som ni får en trevlig Valborg!
    Kram fina du

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)