söndag 14 april 2013

"Mamma...



... har du dödat en älg?" 
Haha vem vet? ;)

Nu sitter det i alla fall en "fyr taggare" på väggen här hos oss.
Träplattan ska som sagt bli svart, men det får bli när vi ska måla ett skåp svart sen.
Det var mitt dåliga tålamod som ville få upp den redan nu :P





Jag har börjar ändra i vardagsrummet lite smått. 
Men det får ta sin lilla tid, tre gossar är ju såklart prio ett ;)
Sen är det ju inte bara ett projekt jag sysslar med samtidigt heller, här är det alltid flera bollar i luften. Igår klickade jag nämligen hem något till "fredericas design" som jag berättar mer om lite senare. 
Har ni några projekt igång just nu?

...

Visst har det varit härlig med värmen idag?
Det blev både lång utelek och grillat för oss :)
Och nu ikväll lapade jag åt mig av ännu mer sol på solarieöarna..
Håller tummarna för lika fint väder imorgon!
KRAM PÅ ER!




4 kommentarer:

  1. Maffigt! :)
    Kommer bli jättesnyggt med svart platta. :)

    Nu blev jag ju nyfiken på vad du klickat hem för nåt?! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  2. Hi hi, nä inte än va;)
    Riktigt maffigt som föregående skrev!
    Spännande med hur det blir i matsalen!
    Här målas och fixas för fullt, en helg till sen så ska jag tagga ner på tempot... Skönt ändå att det börjar bli klart bit för bit:) ska klicka hem lite tyg från Balde hage att sy kuddar till bänken i köket:) blir ändå billigare än att köpa färdiga.
    Kollar du på Maria Vern? Spännande!
    Kraaam Anna

    SvaraRadera
  3. I Örebro har det dock varit mulet hela dagen... Men skönt ändå:)
    Ha en riktigt bra dag
    Stor kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  4. Så nyfiken jag blir!!! Här är barnen nu krya men ajg är istället jätte förkyld, men kan ju jobba då jag får jobba hemma udner täcket med datorn i knäet :-D Inredningsprojekt har jag massor, hallen/trappe nska bli färdiga, ett soldäck ska byggas och så har jag ett brunt skåp som jag ska måla, men vet ej om dit ska bl ivitt eller om jag ska vara crzy och satsa på färg... KRAM KRAM <3

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)