torsdag 4 april 2013

På väggen



Sovrummet har fått en tavellist över sängen som jag fyllt med lite tavlor. 
Det är såklart bilder på våra prinsar, där fotona är tagna av duktiga StudioE ;)
Sen är det en billig tavla från Ullared, för självklart kunde jag inte låta bli att titta på annat än barn ytterkläder. Men hör och häpna,jag köpte faktiskt bara den och några ramat, duktigt va? :P
Sen har jag ramat in en av mina fjärilar och de allra vackraste orden "Du gör livet härligt att leva.." , som J skrev till mig en gång! Mitt hjärta smälter lite extra när jag hör orden ♥








...

Idag är vi fler sjuka här hemma.
Vi har verkligen haft otur i vinter, både magsjuka ett par gånger, influensa och förkylningar. 
Så lite tips på "medusiner & krumelurpiller" tack? :)
Men jag är faktiskt på bättringsvägen. Och det måste jag vara, för på lördag händer det något roligt... Berättar mer ikväll, för nu är tepausen slut. Nu ska papper, penslar och färg fram till gossarna :)

Ha en fin dag!
KRAMAR


15 kommentarer:

  1. Så fina ord! Klart de skulle bli en fin tavla! Snyggt! Så fina ljuslyktor också! Var har du hittat dem?
    Krya på er nu!
    Kram /Maria

    Jag är fortfarande jättenöjd över mina fina fjärilar! :)

    SvaraRadera
  2. Så snyggt på er tavellist!
    Krya på er nu!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt på tavellisten! Fina tavlor och ljuslyktorna gillades mycket!!
    Hoppas ni blir piggare, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Mycket fint på tavellisten. Riktigt snyggt. :-)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  5. Så fint på din tavellist. Hoppas ni kryar på er snabbt.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  6. Åhhh så fint!!! JAg längtar tills jag målat hallen klart för då ska di nfian fjäder upp där på en lång tavellist med lite andra foton, texter m.m. men jag just nu hinner jag inte måla, orkar bara jobba då jag ännu inte är helt kry :-( Barnen har iaf fått åka till farmor och farfar så de har skoj på sitt håll så kanske hinner jag både jobba å måla i helgen. Får se. Å jag ler då jag läste din kommentar, ljust turkost elelr ljus pistage grön klurar jag på att måla min lilla pinnsoffa!!! :-D Så vi har likadan smak i mycket verkar det som :-D Önskar er en fin kväll, krya på!!!! KRAM

    SvaraRadera
  7. Det blev jättefint med tavellisten med allt det fina på. Du har det så fint hemma.

    Krya på er!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Så fint det blev! Har själv tänkt ha en tavellist ovanför sänge och ska nog slå till!
    Och jaa:) Visst var det mysigare och roligare att leka och busa med småbarnen. Man har verkligen lärt sig att det blir inte alltid som man planerat eller tänkt. Men vad gör det när man har de sötaste små skatterna.
    Förstår det här med fönstrena, Mina är också stora så att hitta hiss/rullgardiner på Ikea gick ju inte. Så ska leta vidare, hittar nu något så hojta till!

    Kram på dig!!
    Fredrika

    SvaraRadera
  9. Men ååå vilka vackra ord!!! Blir alldeles varm i hjärtat!
    Nu blev jag allt väldigt nyfiken med, vad är det för spännande som ska hända??
    Här har vi fått hem en lite krasslig jtejja idag… Hostar och är ganska hängig, lilstrumpan.
    Nu sussar hon gott dock! :-)

    Tänkte på ditt inlägg om tips till möbleringen. Kan man prova att ställa bordet med kortsidan mot väggen istället och sen utgå därifrån?

    Hoppas nu att ni kryar på er allihop!!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  10. Bombadera dig själv och kidsen med frukt:) Nej så enkelt är det nog inte med småbarn,dom har förmågan att dra hem det mesta i bacillväg:)
    Snyggt med tavellisten! Önskar dig en fin helg! kramizar..

    SvaraRadera
  11. Jättefint med tavellisten och blandningen av tavlor och foton!
    Ursch då det låter inge vidare.. Krya på er!

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Fint på din tavellist! :)
    Hoppas ni är friska snart, så ni kan njuta av helgen.

    Ha en fin fredag! Kram!

    SvaraRadera
  13. Go'kväll! Tittar in och önskar dig en mysig fredagskväll även här :).
    Vad fint du gjort på tavellisten, kanske jag skulle ändra om lite på min oxå. Gillade texten massor, gulligt skrivet av din man.
    Kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  14. Du är såå duktig..imponerad att du hinner med allt det där med målning å barn:-) super. Följer dig sen julas..jätteskoj. Vi har åxå haft otur ,men förra året.( 3 barm å man )Men mivitotal dagligen och D-vitaminer det hjälper faktiskt.Så prova.Kram Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :)
      Haha hinner så mycket som jag vill gör jag ju tyvärr inte. Men så länge allt är kul så går det lättare :)
      Mivototal har jag ju hört om, ska kolla upp den nästa gång jag är på apoteket. Tack.

      Kram

      Radera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)