onsdag 24 april 2013

Vinnaren är..



Va tycker ni? Är det dags att presentera vinnaren nu? ;)

Men först tänkte jag visa min nya print.
Med ett litet budskap bakom.
För visst bör vapen skrotas och freden ta över? 




Men nu.... grattis säger vi till Catta!!! ;)
Mejla mig vilken print och storlek du vill ha, och din adress till fredericasdesign@hotmail.com.
Tack alla som ville vara med!


...


Just nu målar jag med akvarell för FÖRSTA gången. Kika in på @fredericasdesign på instagram om ni är nyfikna. 
Snart börjar Grey´s Anatomi, vilket betyder att jag hinner in till er under reklamerna! 
Perfekt kväll för mig ;)

KRAMAR



5 kommentarer:

  1. Men va! Är det sant? Gud vad glad jag blir!! =D
    Mailar imorgon, om det är ok, ska krypa till kojs nu :)
    Tusen tack och natti natti!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Glömde säga tummen upp för nya printet, gillar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren!
    Spännande o få se din akvarellmålning sen, (jag är dåligt på det där med instagram.)
    Dags att försöka sova nu. =)
    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  4. Åhhh grattis till vinnare, gudars va avis ja bliiiir!!

    Tack för en fin utlottning.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till vinnaren även om det blev lite fel...skulle ju ha varit jag ;). Men jag får väl grunna lite ett tag och sedan lägga in om en beställning. Den nya printen kan jag iaf säga att det kommer bli en beställning på, passar min systerson som handen i handsken.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)