onsdag 24 april 2013

Andra delen..



Nu har kameran dammats av, så här kommer lite bilder på andra delen av rummet. Och lite på hela rummet också :)









Minns ni den där fotokursen jag gick? Till de här bilderna använde jag mig ett av knepen, så jag fick bättre ljus med fönster i bakgrunden. Rekommenderar verkligen er som vill lära er lite mer att gå en fotokurs. 


...


Saknat mig? ;P
När kameran väl inte ligger på is, så har istället datorn gjort det. 
Det duggar inte tätt mellan inläggen, och jag har mängder med olästa inlägg på bloglovin att läsa i kapp. 
Men ikväll så, och då ska jag även presentera vinnaren i utlottningen! Ni har fram till kl. 18 ikväll att delta, och det gör ni här

Nu ska jag surpla upp mitt varma te, läsa bok med Vide, skanna in en ny print och sen hämta hem storebrorsorna från dagis :) 
Vad hittar ni på idag?
KRAMAR

6 kommentarer:

  1. Nice *tummen upp! Jättefint blev det! Lite luftigare men det sa jag väl sist ;-) Du har så himla fint hemma hos dig... Du behöver ingen nattgäst hihi
    Din svarta lampa är väl från Ellos? Jag har EN! en likadan men nu funderar jag på en till, till sovrummet (har göra om sovrummet planer nu) tror du? Eller vad tycker du? Är de "för stora" att ha som lampor till sängen? Kan ju säkert vara snyggt om det tar lite plats på en vägg....
    Här hemma regnar det... Tidig middag idag sen bär det av till fotbollsträningen plus fotbolls föräldramöte!
    Nya fina prints såg jag på insta :)
    Vad har du gjort idag???

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Så himla fint du har det!!
    Skulle verkligen vilja gå en fotokurs, men först vill jag ha en kamera!
    Min är inte kul:(
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint ni har det! Du e så duktig på pyntandet vännen! :) Ha det gott :) kramis

    SvaraRadera
  4. Blev väldigt snyggt att möblera på det viset och du har verkligen snyggt i ert hem.
    En fotokurs skulle jag gärna gå måste nog söka lite efter det på nätet. Kör ju mestadels i auto läge ;).
    Ha de gott och du nu håller jag tummarna HÅRT!!
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Det där blev ju jättebra! Ni har ju så fint hemma!
    Hoppas att ni får en fin helg!
    Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)