lördag 20 april 2013

Citronfjäril



Ni vet väl att det ger tur att se en citronfjäril som årets första?
I år blev det så för mig, och tur lär jag behöva ;)







Vi har haft en toppendag ute hos mina föräldrar i deras torp. 
Solen hettade så jackorna åkte av fort ;)
Riktigt god middag åt vi också.
Tack alla inblandade för en härlig dag!

Elvin stannade kvar hos sin mormor och morfar, och Noah lämnade vi av hos hans farfar.
Så nu är det jag, J och Vide ikväll ♥

Ha en härlig kväll!
Kikar in till er lite senare, om jag är vaken efter filmerna vi ska se :)
KRAMAR

5 kommentarer:

  1. Det visste jag faktiskt inte! jag har inte sett någon fjäril och inga blåsippor heller!
    ha en bra filmkväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder och stort stort grattis till företaget. Även här ska väl en FA sedel i så småningom måste bara lära mig lite mer om det där med bokföring och sådant. Även här vill jag göra rätt för mig även om jag inte kommer driva C.b.A som ett företag utan ha det på hobbybasis fast med möjlighet till vinst;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie
    PS. älskar din trollslända;)

    SvaraRadera
  3. Å fjärilar, vilket underbart vårtecken :-)

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder! Även här har vi varit ute och njutit i helgen, barnen har cyklat mest hela dagarna, och äääääntligen fick jag loss adventsgranen som fusit fast i marken tills nu, skönt! Nu kan vi snart börja bygga vårt trädäck där ute istället. Lämnar en drös kramar, nu ska jag återgå till att prismärka alla saker till den kommande loppisen... KRAM!

    SvaraRadera
  5. Åhh, vilka härliga bilder kram Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)