fredag 12 april 2013

"Animal skull"



Nu har en "animal skull" kommit upp på väggen i väntan på att den riktiga ska upp!
Just nu kan ni köpa den i A4 för 120:- och A3 för 200:- , pass på ;)
(självklart går den att få i gråskala)


f r e d e r i c a s d e s i g n

Vilken gillar du bäst?!




Sen måste jag ju slänga in ett litet förlåt också!
I natt drömde jag en härlig dröm, sån där så jag inte ville vakna men blev väckt ändå av en febrig Elvin. Försökte drömma vidare men icke. Varför kan man aldrig det?!
Drömmen handlade om att jag och mina små gossar hade gjort fina islyktor som vi ställde i den glittriga snön och en riktig julkänsla infann sig ♥
Men nu ångrar jag drömmen, för idag när vi vaknade så var det ett tunt lager snö på marken och några flingor dalade än. Vi som vill ha VÅR ju! Antar att min dröm gick i uppfyllelse, förlåt ;P
Men nu har det övergått till regn så snön som kom är redan borta. Fast regn var inte riktigt heller vad jag hade önskat mig den här fredagen... 


...


Nu ska vi försöka hitta på något roligt pyssel så vi slipper gå ut :)
Sen i eftermiddag blir det kalas hos min yngsta kusin som fyller 8 år.
Ha en jätte härlig fredag alla ni goa!

KRAMAR






8 kommentarer:

  1. hos oss är den grå himmel idag och det känns som regnet är på väg. Men till sön mån kommer våren sägs det. Hoppas hoppas!
    Jo jag säljer en del blommor i butiken. Har en bra bit att åka till grosisterna som säljer blommor så när jag var där i fredags köpte jag mest sånna blommor jag vet klarar sig bra om jag nu inte skulle få dem sålda. Så det blev bland annat pelagoner, penseer, hjärtan på tråd och några olivträd.
    Hoppas ni hittar på något roligt pyssel!
    Själv får jag nog sluta lite tidigare än vanlig idag, då vi inte har så mycket jobb att göra.
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Men du, kuddfodralet som du har bild på till höger här, var har du köpt det? Superfint!

    Önskar er en bra fredag.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej va fint de blev där.

    Hmm ne nå snö vill vi ju inte ha. Vi har sol här. Klippte ner torrt i rabatten igår. Blev såå fint o så blommar snödroppen där jippi

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Haha, så dagens väder är alltså ditt fel. Skönt att det finns någon att skylla på ;)
    Men jag försöker se det positivt. Regnet kommer göra mycket på den sista snön för sen på sön kommer värmen sägs det.

    Hoppas ni får en mysig och pysslig innedag.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. hehe. vilken gullig dröm! Men inte är det ditt fel heller, toka ;) Solen är ju på väg så det är snart vår ska du se! :)

    Ha en myspysig fredag!
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  6. Duktiga du!!
    Men du, efter regn kommer ju sol, eller hur;-)
    Ha en underbar fredag nu!!!
    Nu måste att lätta och STÄDA!!! ;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Jaha, så det var därför vi fick snö. ;) Hoppas du drömmer om sol och värme i natt då. :)

    Söta små bloggare du har!

    Ha en fin kväll! Kram!

    SvaraRadera
  8. Duktiga kvinna. Du är grym. Kör hård!

    Kram Kram från A

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)