måndag 1 april 2013

Påskhelgen



Först och främst, har ni blivit lurade idag? Berätta ;)

...


Har ni haft en fin påskhelg? 
Det har vi haft! 
Vi hade min syster och hennes barn här tre nätter, massa mys och bus alltså ;)
Påskafton firades hemma hos oss med den klassiska påskmaten, och då kom mina föräldrar också.
Idag var vi hos min farbror och kusiner på tacos och fika, och det var precis lika mysigt som det alltid är hos dom! Det är som en andra familj ;)
Och jag fick med mig hem något fint av min farbror... iiih så glad jag är! :D


Ett älghorn, fyrtaggare. 




Brädan ska bli svart, sen ska jag hitta perfekta platsen för den också ;)
Men det blir inte lätt, för just nu är jag så trött på vår möblering, och på huset som gör det så svårmöblerat. Funderar all vaken tid på hur jag kan göra, nästan i alla fall. Börjar även drömma mig bort om ett nytt hus... illa..
Kom gärna med tips om vårt vardagsrum/matsalsdel? För vilka är bättre att fråga än just er? ;)


KRAMAR





8 kommentarer:

  1. Här har vi haft en toppenskön påskhelg!
    Så fint det kommer bli med hornen!
    Visa oss gärna bilder på det du vill ha åsikter/tips om, så kan vi säkert tycka till ;) :)
    Ha en fin kväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Coolt horn där! Kommer bli super m svart färg bakom. :)
    Har faktiskt inte blivit lurad idag, men jag har mest hållit mig hemma förstås. Jag tror att vi alla drömmer om ett annat hus emellanåt. Lätt att bli hemmablind!

    Ha en bra ny kortvecka!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig helg du har haft med alla nära och kära!
    Hornen kommer ju att bli kanon snygga :)
    Nope jag har inte blivit lurad idag, har du???
    Jag kommer gärna med tips och idéer men liiiite bilder på helheten även om jag tycker du har ett fantastiskt fint hem redan men visst möbleringen kan man ju bli lite hemmablind av.. Apropå blind, nu är jag sådär veckoblind igen.. Måndag? Söndag? Ja ja...

    Händer det något kul i veckan :)
    Hoppas att du inte känner dig så nere längre <3
    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  4. Vilken bra helg du haft! Att vara med de nära och ju det bästa! Ursnygga horn och det kommer passa perfekt! Ska kika på ditt vardagsrum/matdel även fast du redan har så fint så ibland låser man ju fast sig i sitt eget.
    Inte blivit lurad, puh!

    Kramar till dig och hoppas du mår bra nu!!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  5. Horn är dekorativa, jag håller på att få upp mina på en stång!!

    kramen

    SvaraRadera
  6. Verkar som om ni haft en härlig helg, och den gåvan var supersnygg kan se framför mig hu det kommer bli läckert med svart botten. Det där att drömma sig bort till ett nytt hus har även hänt här. Men här kommer det aldrig bli något nytt hus utan förbättringar, förändringar och omöbleringar är vad som kommer gälla här. Men visst är det jobbigt när det låser sig.

    Önskar dig en härlig start på den nya veckan
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  7. Jag som tycker att du har så fint möblerat hemma!
    Så där kan jag tyvärr inte hjälpa.
    Tjusigt med ett horn! Vi hittade ett i trädgården i höstas, dock bara ena halva från en väldigt ung älg, men ändå.
    Någonting ska jag nog kunna göra av det. =)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej goa du! Så du har gått å blivit med älg du med *ler* Här har vi horn lite här och där, men ska nog plocka undan alla för att ta fram dem till hösten igen, dock får mitt svarta i uterummet vara kvar :-D
    Här var påsken ljuvlig med fitn väder å trevligt umgänge, men så kom en förkylning som däckade mig totalt, nu är jag dock feberfri å har hunnit arbeta i kapp det mest akuta, men känner mig mest för att sitta udner täcket med en kopp te om jag ska vara ärlig... önskar dig en fin eftermiddag och kväll <3 KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)