tisdag 9 april 2013

Liten har blivit stor



Lille Vide, kan du inte sakta ner lite? 
Du blir stor för fort!

Vi är verkligen inne i perioden "första gången..."
Första gången han tar sig framåt, första gången han smakar på glass, första gången han äter mackbitar själv, första gången han välter leksakskorgen.. ah ni fattar ;)
Och för varje grej så blir han så mycket större!




Lite bilder på vårt minsta hjärta idag!







...


Nu drar jag till solarieöarna med kokosoljan på ;)
Tänk om jag lyckas få till en riktig bränna i år?

Ha en fin kväll!
KRAMAR

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Ja tänk om man kunde pausa tiden ibland!
    Du är allt en riktigt pysselmaja och så kreativ och allt du gör blir så fint! Lampskärmen, hjärtanen, skålen och alla dina fina prints!!!
    Jo, du frågade om hästhuvudena. Jag tänker svart/vitt och ganska autentiska vilda fullblodshästar;-)
    Tror du kommer åstadkomma mästerverk min vän!! Men stressa som sagt inte:-)
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Händer mycke nu med lilla söta charmtrollet kan jag tro. Visst önskar man ibland att det gick att stanna tiden, åtminstånde sakta ner den lite.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Ja tänk så fort tiden går, helt otroligt egentligen. Så söt han är lille (store) Vide ett riktigt charmtroll.

    Önskar dig en solig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Vilket litet charmtroll!:)
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Underbart sötgoa lilla charmtroll. Ja, usch vad tiden går fort. Har redan lite halvångest över att detta är sista planerade graviditeten och att småbarnstiden sen kommer vara över för gott :p haha, men man få leva i nuet och ta vara på det så gott man kan.

    Hoppas ni går en skön och lugn onsdag med mycket bus och mys. Såg ju på insta att natten varit tuff. Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)