tisdag 16 april 2013

Krokusar



Titta så fina krokusar jag fick av Noah igår :))




Dock va dom inte så lagligt plockade :P
Jag frågade vart dom (han och hans tjejkompis) hade hittat dom?
"På våran trädgård" svarar han..
"Men vi har ju inga såna på vår trädgård? Har ni varit hos grannen?"
"Mmmm..."
"Men då får ni knacka på och säga förlåt för att ni tagit deras fina blommor.."
"Det törs vi inte" säger båda två..
"Jo då, om ni tar varandra i handen så"
Och det gjorde dom, sötnosarna ;)

Varför är gräset alltid grönare på andra sidan? Bokstavligen. Haha. 



...

Klick klick har nu blivit pling pling i mobilen, och jag har två paket att hämta ut idag :D
Så ikväll avslöjar jag mer, och så kommer en liten "överraskning" då också ;)
Håll utkik och ha en fin dag!
KRAMAR




Psss.. ommöbleringen får ni vänta på lite, jag vill ha det helt klart innan jag visar upp det :)


5 kommentarer:

  1. hahaha känner igen de där, gjorde likadant hos min mormor när jag var liten o norpade hos deras granne :)
    Fina iaf.

    Ohh kul med paket!!

    kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilka sötnosar!
    Spännande med en överraskning, jag håller utkik! =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh!! Vad mysigt det låter och vad strongt av dem att gå tillbaka och tala om vad de gjort.
    Men vad tråkigt med cirkusen :(.
    Kul med paket och spännande att se när du är helt klar med ommöbleringen.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Haha, så söta de är. Hoppas grannen inte blev allt för arg ;)
    Spännande med paket-leverans. Ha en fortsatt skön tisdag. Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Näääää lille vännen,... Skönt att det gick bra! Förstår ju att förhoppningarna är stora att gå på cirkus....
    Jaså han är en liten blomster tjuv ;-) så sött att du ändå fick dom att gå tillbaka... Mmmm har man gjort fel får man säga förlåt ;-)
    Hiss i vardagsrummet (såg ju på insta) spännande att se din ommöblering sen... Jisses här hemma har ommöbleringstankarna gått på högvarv, måste varit färgen som satt sitt spår hehe... W tyckte han skulle få tv-rummet (lite större än hans) men också bra att ha det rummet till tv rum/allt i allo rum när kompisar är här... Men så slog det mig att kanske flytta hans skrivbord (ett svart målat äldre skrivbord) in där på så sätt blir hans rum lite större! Ja nu sitter jag är och funderar, bästa är väl att möblera och se...
    Hoppas du har haft en bra dag, här är det dags att börja med middag...
    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)