måndag 22 april 2013

Lilla byrån


Det här med att möblera om när grunden inte är som man vill, de är inte lätt..
Men en liten förändring har det blivit, den lilla byrån hamnade bredvid ena soffan istället :)
Vad tycker ni om den här delen av rummet?
Andra delen får ni se senare.





Sen ska ju det vita runda soffbordet dit istället, det ska bara få ett nytt lager färg.
Myrtenträdet ska flyttas tillbaka till bordet för på byrån tänkte jag ha ett olivträd istället. 
Och så en ny matta. Jag vet precis vilken matta jag vill ha, men just nu är det stop på inköpen av inredning, det har blivit lite på mitt "företag" istället. 
Sen vet jag inte vad för gardiner vi ska ha, det får vara tomt så länge. Men funderar på kappor?



...


Go´kväller!
Här känns det som en söndagskväll, då J är föräldraledig på måndagar. Sen har vädret varit så trist med regn i luften hela dagen, att det mest har blivit städ och innemys. En klassisk söndag alltså, fast på en måndag :P
Vad har ni hittat på? 

Igår kväll såg jag att jag vunnit en bloggtävling inne hos Camilla, en perfekt vinst nu när vi fått ordning i sovrummet :) Tack!
Och glöm inte att vara med i min utlottning!

KRAMAR FREDERICA


12 kommentarer:

  1. Blev fint med den lilla byrån. Men förstår hur svårt det är. Hade en tanke om hur gillestugan skulle vara nu när det är färdigrenoverat. Men passade inte alls irl så får fundera lite till. Där av inga bilder därifrån än ;)

    Härlig dag ni hade igår, och tror faktiskt jag såg en citronfjärill igår. Kan vara därför jag hade turen att redan idag få svar från fk om min graviditetspenning. Så nu börjar nedräkningen ;)

    Härlig start på veckan ni fått. Hoppas min J ev kan vara hemma måndagar med till hösten. Men får se lite hur deras nya scheman kommer se ut och så.

    Ha en mysig kväll. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Älskar myrten, de är så fina. Men GRATTIS till vinsten! Va roligt att få vinna någonting.

    Ha det så fint.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Tycker det blev snyggt och en öppen känsla med den lilla byrån där. Gardinkappa kan nog göra sig riktigt bra i det fönstret.
    Skönt att ha mannen hemma på måndagar och liksom få en extra bonusdag som helg.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Det blev ju toppen, jättesnyggt. Grattis till vinsten, inte dumt alls =)

    Ha en mysig kväll!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  5. Det där blev ju kanoners :-) I like! Känns som det blev lite mer luftigt... Ja hemmablind och stirra sig galen är ju inte direkt svårt ;-)
    Okej får tålmodigt vänta då på fler bilder...
    Den där söndags-vad-är-det-för-dag har jag med titt som tätt då min man H jobbar skift.. Härligt när dom är hemma sådär på veckodagarna!
    Det regnade här imorse, eller jag mer dugg regn..
    Nu sover mina två, och jag ska nog banne mig bara lägga mig raklång i soffan..
    SV: o ja såklart att jag fixar en stol till...

    Ha en fortsatt fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten, härligt.
    Jag tycker att myrten passade tokbra där på byrån. Men olivträd är jag väldigt svag för också.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt hos er! Alltid kul att göra lite förändringar. Här är det tyvärr svårmöblerat... Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Vad fint ni ser ut att bo.

    Var gärna med och tävla om en sångpåse från Oskar och Ellen: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

    SvaraRadera
  9. Så många fina och våriga inlägg du har hunnit med sedan jag tittade in senast. :)
    Roligt med ditt företag! Du är så duktig. :)
    Så fint ni har i er soffhörna. Det ser harmoniskt och hemtrevligt ut.

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  10. Jättefint har du gjort!! Gillar så mycket hur du satt upp tavlorna ovanför soffan, supersnyggt!!
    Och en jättekram till dig som satsar på ditt "företag"! Så rätt och det kommer gå så bra:))

    Kramar fredrika!
    (pss, söndagen var det ju fullt upp, men hade en jättebra sådan. Och så är den randiga skålen från rif. Blev så till mig över att få bort verifieringen så glömde helt din fråga:))

    SvaraRadera
  11. Jättefint blev det du har så himla mysigt hemma hos dig stor kram Diana

    SvaraRadera
  12. Jag tycker du har det så vackert hemma hos dig. Byrån passade perfekt där.

    Ska bli roligt att se vad du gör mer i rummet men framför allt ska det bli roligt att följa dig i ditt företagande;)

    Massa kramar
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)