tisdag 9 april 2013

Sjukstuga



Min skål som jag målat har hamnat på hyllan, de tyckte jag den va värd ;)



...

Alltså seriöst?! 
Nu är sjukdomarna här och härjar igen.
Igår kväll fick Elvin feber, och nu idag fick Vide det också.
Snälla värmen kom nu, så kanske vi slipper lite bacilusker!

Hur är det med er idag? 
Har ni några planer för dagen? :)
Själv har några prints som jag hoppas hinna börja måla på ikväll. Ibland bubblar det upp idéer och då bara måste jag få ner det på papper fort!

Ha en fin dag!
KRAMAR


7 kommentarer:

  1. Klart din fina skål är värd att stå på hyllan.
    Ja nu får verkligen värmen komma och det ska den ju enligt prognoserna. Tråkigt att ni återigen är sjuka...många som varit hårt drabbade denna höst/vinter.
    Idag ska vi till papsen som fyller år och hoppas få lite gofika ;).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Skålen passar perfekt där, så fin!
    Fy tusan vad segt med alla sjukdomar hit och dit, vi har faktiskt haft tur, ta i trä..

    Idag håller jag på med allt möjligt, pysslar, städar, springer ut och in, slappar lite, ja som vanligt typ ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja, dessa eländiga sjukdomar. Vi behöver verkligen sommar nu. Peppar peppar har vi klarat oss väldigt bra MEN kommer det något så tar det veckor innan det försvinner.
    Hoppas det försvinner fort för er

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Nä fy attans, ja värmen måste komma nu...
    Skålen står ju superduper fint där...
    Tjohoooo min utflykt gick till Ica idag (som du såg ;))
    Ändå kommer jag hem och tycker att kylen ser halvtom ut iaf när man packat upp, kvittot är aplångt...vad handlade jag egentligen???
    Jag drömmer om att kunna ha en kyl med ALLT så man bara sådär lite lätt och enkelt kan dra ihop nåt efter vad som finns hemma... Nä det kommer nog aldrig hända här!!! Guuuuuu dessa matproblem, eller mer middagsproblem!
    Suck!
    Hoppas killarna kryar på sig...
    Stor kram fina du
    Sandra

    SvaraRadera
  5. Ja, vi har ruskigt massa förkylningar och skit på jobbet med. Så går tyvärr en massa nu.
    Tror du det är vattenkoppor de fått?
    Hoppas ni piggar på er fort. Kram

    SvaraRadera
  6. Tråkigt med alla baciller som bara härjar runt om och om igen!
    Hoppas ni blir friska snart!
    Bäst att passa på när man har idéer i huvudet!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Usch... mer baciller... :(
    Krya på er!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)